Társadalomtudományos gondolkodás fejlesztése 3 - Másság

Belépés a foglalkozásba
Társadalomtudományos gondolkodás fejlesztése 3 - Másság
 Regisztráltaknak elérhető
Általános adatok
Szerző: Simon Ilona, Visnyei Ágnes, Zelenai Károly
Rövid leírás: Társadalomtudományos gondolkodás fejlesztése -Másság
Leírás: Érzékenyítő foglalkozás, másság felismerése és elismerése; társadalmi rétegek helyzete, jellemzői; hátrányos helyzetű csoportokról adatgyűjtés, azok összehasonlítása, fókuszálva a szegénység okaira
Célcsoport: 9. évfolyam szakgimnázium
Időtartam: 90 perc
Létszám (fő): 15
Tulajdonságok
Ajánlott évfolyam: 09. évfolyam
Ajánlott létszám: kiscsoport (maximum 15 fő)
Ágazat: Szociális
Helyszín: tanterem
Időkeret: 1-5 tanóra
Kompetenciák: Anyanyelvi kommunikáció, Digitális kompetencia, Kulturális kompetencia, Matematikai, természettudományi és technológiai kompetenciák, Szakmai követelményrendszerből kivett kompetenciák, Személyközi és állampolgári kompetenciák, Tanulás tanulása
Közismereti tantárgyak szakgimnázium: Földrajz
Nehézség: közepes (átlagos teljesítményű tanulók számára szól)
Szerző: Simon Ilona, Visnyei Ágnes, Zelenai Károly
Tananyagfejlesztő intézménye: Kiskunhalasi SzC Dékáni Árpád Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

Társadalomtudományos gondolkodás fejlesztése -Óravázlat3
Elem címe: Társadalomtudományos gondolkodás fejlesztése -Óravázlat3
Szerző: Simon Ilona, Visnyei Ágnes, Zelenai Károly
Típus:    PDF
Óravázlat a tananyag feldolgozásához
Leírás:

3. foglalkozás Feladatlap-státusz, hierarchia
Elem címe: 3. foglalkozás Feladatlap-státusz, hierarchia
Szerző: Simon Ilona, Visnyei Ágnes, Zelenai Károly
Típus:    PDF
Feladatlap a tananyag feldolgozásához
Leírás: